Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

1. Užsakymą ruošti pradedame vos tik gavę apmokėjimą. Priklausomai nuo užsakymo jo paruošimui ir išsiuntimui galime užtrukti iki 2 darbo dienų. Vos tik išsiuntę prekes informuosime jus el. parduotuvėje ir registracijos metu nurodytu el. pašto adresu.

Grąžinimas

1. Pagal mažmeninės prekybos taisykles prekes pakeisti ar grąžinti galite per keturiolika dienų nuo jų gavimo datos.

2. Pagal mažmeninės prekybos taisykles apatinis trikotažas dėl higienos priežąsčių negali būti grąžinimas. Todėl visada rekomenduojame atidžiai apžiūrėti perkamos prekės nuotraukas, bei pasirinkti tinkamus dydžius. Visą negrąžinamų prekių sąrašą galite rasti čia. Papildomą informaciją apie internetu įsigyjamų prekių grąžinimą galite rasti čia.

2. 1. Mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytą apatinį trikotažą galite grąžinti per keturiolika dienų, jei prekės pakuotė nebuvo pažeista. Tik taip galime būti tikri, kad prekė nebuvo naudota. Todėl gavę prekę visada apžiūrėkite ar ant pakuotės nurodyti teisingi dyžiai, spalvos ir kita aktuali informacija.

2. 2. Norėdami grąžinti neišpakuotą prekę, galite užpildyti grąžinimo formą savo paskyroje. Atsidarykite užsakymą ir jo apačioje paspauskite mygtuką "Grąžinti prekę(-es)". Gavę grąžinimo užklausą apie tolesnius veiksmus jus informuosime el. paštu arba telefonu.

3. Visas kitas prekes galite grąžinti įstatymų numatyta tvarka. Svarbu pažymėti, kad Jūsų reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktą tenkinamas, jeigu daiktas nebuvo naudojamas, nesugadintas, išsaugotos jo vartojamosios savybės bei daiktas nepraradęs prekinės išvaizdos.

4. Prekių grąžinimo išlaidas padengia klientas.

5. Mes grąžiname Jūsų sumokėtus pinigus už prekę ir pristatymą patikrinę ar gauta prekė atitinka visas grąžinamoms prekėms taikomas sąlygas.

6. Gavę prekes iš karto apžiūrėkite siuntos pakuotę. Jei ji akivaizdžiai pažeista, pasidarykite nuotraukas. Jei gavote nekokybišką prekę, taip pat pasidarykite nuotrauką ir per 24h nuo prekės gavimo užpildykite tą pačią prekės grąžinimo formą, pažymėdami, kad prekė nekokybiška ir prisegdami nuotrauką.

7. Dėmesio, jūsų teises gina ES. Prašymus ar skundus dėl mūsų parduotuvėje įsigytų prekių galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.